МАТЕРІАЛЦіна, грнДодаткові послуги (за потреби)Застосування 
1плівка Solex (м.кв.) економ 130ламінація, поклейка, порізказовнішня/внутрішня реклама
2плівка Oracal (м.кв.) стандарт140ламінація, поклейка, порізказовнішня/внутрішня реклама, декор
3плівка Orajet (м.кв.) преміум150ламінація, поклейка, порізкадекор, інтер'єр
4етикетка Oracal (м.кв.) 1440dpi180ламінація, поклейка, контурна порізкаетикетка, наклейка, шильда
5банер ламінований 440г. (м.кв.)130монтажні кільця (люверси), кишені, склейка, рамазовнішня/внутрішня реклама, без значних вітрових навантажень
6банер литий 440г. (м.кв.)140монтажні кільця (люверси), кишені, склейка, рамазовнішня реклама з помірними вітровими навантаженнями
7банер литий 510г. (м.кв.)160монтажні кільця (люверси), кишені, склейка, рамазовнішня реклама зі значними вітровими навантаженнями
8папір сіті 125г. (м.кв.)85порізка, склеювання, поклейкаафіші, плакати, світлові рекламні конструкції
9папір блюбек 360dpi (м.кв.)50порізка, склеювання, поклейкабілборди, зовнішні рекламні площини, водостійкий
10папір блюбек 720dpi (м.кв.)80порізка, склеювання, поклейкапокращеної якості зовнішні рекламні площини, водостійкий
11холст натуральний 345г. (м.кв.)320лакування, порізка, монтаж на підрамниккартини, модульні картини, репродукції, декор
12плівка перфорована OWV (м.кв.)200порізка, поклейкавітрини, інші скляні поверхні з потребою у світлопроникності
13прапорна тканина (м.кв.)320прошивка периметру, кишені під флагштокпрапори
14фотопапір (м.кв.)250порізкафотографії великих розмірів (А3 і більше, неформат)
15шпалери (м.кв.)290поклейкаінтер'єр, ширина рулону 106 і 130см.
16ПЕТ бекліт (просвітний пластик) (м.кв.)290порізкасвітлові меню, лайтбокси зі змінним зображенням
17банерна сітка MESH (м.кв.)150монтажні кільця (люверси), кишені, склейказовнішня реклама, занавіс фасадів під час будівельних робіт
18постер на білборд 3х6м. (шт.)490поклейкабілборди, економ варіант за рахунок оптимізації розміру
Довідково щодо видів друку і методів нанесення
Основним елементом у друкарській справі є фарба (чорнило), яке наноситься на матеріал, розпочнемо з тих її видів, якими ми друкуємо найчастіше.
Сольвентні фарби – чорнила на основі жорсткого розчинника, призначені для використання лише на зовнішніх носіях. Нижча якість зображення, економний варіант друку, проте підвищена стійкість до вигорання.
Еко сольвентні фарби – чорнила на основі пом’якшеного розчинника. Після повного висихання (від 24 годин), матеріали, друковані еко сольвентом, можуть використовуватись як назовні, так і в інтер’єрі; при цьому висока роздільна здатність до 1440dpi дає змогу друкувати дуже дрібні деталі з фотографічною якістю (етикетки, фотографії)

Латексні фарби – нова запатентована екологічна формула чорнил, абсолютно без запаху, рекомендована для використання в інтер’єрному друці, виготовленні виробів, дотичних з одягом, меблями, в житлових приміщеннях, тощо. Матеріали, надруковані латексними чонилами готові до використання відразу після друку. Підвищена стійкість до вигорання під вливом ультрафіолетового випромінювання (до 5 років) робить латексний друк на зовнішніх виробах значно практичнішим, аніж сольвентний чи еко сольвентний. За бажанням клієнта, ряд продукції може виконуватись даним видом чорнил.Ультрафіолет або УФ чи UV – унікальний вид друку, що в першу чергу, дає можливість наносити зображення не лише на гнучкі рулонні, але й на тверді та листові матеріали. Підвищена стійкість до механічних впливів, подряпин та до ультрафіолетового випромінювання, дає даному виду друку широке застосування не лише в рекламній, але й в будівельній та сувенірній галузях (фасадні панелі, вивіски)
Ультрафіолетовий друк з БІЛИМ кольором – один з режимів УФ друку, що дає можливість нанесення зображень на прозорі та кольорові матеріали, при цьому зображення може бути як повністю кольоровим так і виключно білим.
“Прінтинг Луцьк” виготовляє вироби на основі УФ друку за індивідуальними запитами.Тепер розповімо про види друку за сферою використання кінцевого виробуШирокоформатний друк використовується при виготовленні плакатів, постерів, зовнішньої реклами, етикетки, брендування авто. Зазвичай друкується на рулоні, плівках з вінілу, тканинах для банера. Широкоформатні плотери дозволяють друкувати будь-який розмір. Продукція, виготовлена ​​методом широкоформатного друку, це зображення, що наноситься на рулонний матеріал, надалі все залежить від цілей реклами, друкований матеріал проходить через постдрукарську підготовку і виступає в формі рекламних щитів, різних вивісок, перетяжок і афіш, а також вітрин, для різнонманітних  рекламних носіїв.

Широкоформатний друк ділитися на два основних види: для зовнішньої реклами та для інтер’єрної. Друк з високою роздільною здатністю (від 720 до 1440 dpi) при якій зображення буде досить якісним і чітким навіть на білизькій від очей відстані. Для рекламних носіїв які находяться далеко від спостерігача, наприклад для білборда або настінного банера, раціональніше застосовувати дещо дешевший друк роздільної здатності 360-540 dpi., що виконуєтсья, як правило, сольвентними чорнилами.

Офсетний друк – найрозповсюдженіший вид виробництва друкованої продукції. Технологія офсетного друку дозволяє здійснити якісний повноколірний друк великих тиражів буклетів, брошур, флаєрів та інших видів поліграфії. При виготовленні середніх і великих тиражів продукції технологія офсетного друку дозволяє віддрукувати замовлення значно дешевше, ніж при інших видах друку, таких як цифровий чи широкоформатний.
Тиражі в офсеті зазвичай практикуються від 500 відбитків.

Цифровий друк – передача відбитка через змінну друкарську форму, що керується комп’ютером, на задруковуваний матеріал. На відміну від офсетного, цифровий друк виконується без застосування формних процесів. Переваги: – високий рівень оперативності – друк виконується в максимально короткий термін (від 1 години), тому у випадку термінових замовлень він незамінний; – висока якість при невеликих тиражах (до 300 копій з одного оригіналу); – висока рентабельність; – цифровий друк дозволяє персоніфікувати дані і виводити нумерацію. Основний недолік – при великих тиражах вартість не зменшується, а залишається сталою за одну одиницю продукції.

Найбільш популярним видом друку на текстилі (тканині) є шовкодрук (шовкотрафарет, шовкографія). Він дає можливість наносити різноманітні зображення, і водночас є найбільш доступним методом. Друк таким методом можливий на текстильних виробах (футболки,  спецформа, сумки, кепки, фартухи і т.п.), виробах зі скла і кераміки (попільнички, чашки, тарілки і т.п.), виробах з дерева, шкіри та інших сувенірах. Переваги шовкодруку: розмір надруку: від невеликого (10х2 см) до А3 формату; можливість розмістити будь-який логотип, який має від 1 до 4 кольорів; можливість відтворити будь-який Pantone, щоб відобразити корпоративні кольори Вашої компанії.

Там, де клієнту не потрібен значний тираж текстильних виробів з друком (наприклад – лише 5-10 футболок) і шовкодрук буде надто дорогим через необхідність виготволення шовкового сита – тут допоможе термоперенесення, або термодрук. Термодрук виконується за допомогою спеціальної термоплівки, яка може мати глянцеву або матову поверхню, а також може бути цільно кольоровою або білою із нанесеним будь-який зображенням фотографічної якості. Плівка вирізається фігурно (лого, текст, будь-які форми) або простою формою (прямокутник) і переноситься на текстильний виріб за допомогою спеціального термопресу під великим тиском та при температурі 100-150 градусів за Цельсієм.  Дуже ефектно виглядає зображення, нанесене за допомогою плівок зі світловідбивним ефектом, флуоресцентних, золотих і сріблястих термоплівок.
Якість виробів із термодруком досить висока, а сама плівка, при правильному підборі тиску і температурного режиму, часто “носиться” довше, аніж сам текстильний виріб, практика показала стійкість нашого термодруку на футболках після більш як 100 праннів!

Як бачите – видів друку є велика кількість і звичайному клієнту іноді важко зорієнтуватись – який саме йому потрібен. В такому випадку і приходять на допомогу наші спеціалісти: ви вказуєте який виріб вам треба, а ми точно підберемо і порадимо, яким чином варто і доцільно здійснити ваше замволення.

Також пропонуємо вигідну співпрацю агенціям та майстрам-рекламщикам, які не мають власного друкарського обладнання, проте чітко розуміються у видах друку та можуть надсилати нам готові до друку файли – ви економите наш час – ми надаємо відповідні знижки.