Саме в такому розумінні “рекламу” можна поділити на два основних види – внутрішню та зовнішню.
До виробів зовнішнього рекламного призначення можна віднести вивіски (лайтбокси, об’ємні літери), стелли, зовнішні вказівники, сітілайти та білборди та інші засоби, що спрямовують аудиторію до певного закладу, спонукають аудиторію купити саме там товар, отримати послугу, тощо, при цьому головною ознакою зовнішньої реклами є її фактичне розміщення на вулиці – під впливом атмосферних умов. Саме останній чинник і відрізняє підхід до виготовлення зовіншньої реклами, додає вимоги щодо стійкості засобів до вітрових навантажень, вигорання, пилу та ін.
Внутрішня ж реклама – це всі засоби навігації, ті ж самі вивіски та інше, але розміщене в межах приміщень, на коридорах торгівельних центрів та ін.

В першу чергу розповімо про найбільш затребуваний для кожного закладу вид рекламного виробу – вивіску.
Вивіска (світловий касетон, лайтбокс, світлові літери, об’ємні букви) – це основний засіб для привернення уваги прохожих до фасаду певного закладу: магазину, офісу турагенції, кафе тощо.
Минають часи, коли достатньо було вивісити біля дверей магазину банерок і цього достатньо… Ні, зараз зовсім інші тренди.
По-перше, банер вже не вселяє довіру клієнтам, так як є однозначно економ-варіантом, а це не сприяє підняттю статусу закладу.
По-друге, на фоні різнокольорових світлових вивісок, банерна конструкція стає непомітною глядачеві.
По-третє, банерний тип вивісок, тим більше в центральній частині міста, заборонений згідно Правил розміщення вивісок у Луцьку, які можна завантажити за посиланням: http://printing.lutsk.ua/files/Pravyla-Wywiska-Printing-Lutsk.doc

Тому великої популярності набули ефектні, візуально привабливі, яскраві LED-вивіски, які ще називають світлодіодними вивісками, лайтбоксами, світловими касетонами і т.п. Вся їх суть в тому, що світловий елемент – надійні світлодіоди, що мають гарантовані строки служби здебільшого 10000 годин свічення, володіють гарним вологозахищеним корпусом, стійкі до перепадів напруги через використання їх комплексно з блоками живлення. Світлодіоди можуть використовуватись із ефектом холодного або теплого світла, з різним кольором світла, а також з динамічною зміною режимів освітлення.

Отож, зосередимось на основних етапах виготовлення вивіски для вашого закладу:
1. Спроектуйте вивіску та оформіть для неї дозвільний документ “Паспорт вивіски”;
2. Згідно паспорта вивіски замовте її виготовлення у досвідченого підрядника;
3. Забезпечте монтаж та підключення вивіски.

Якщо із двома останніми пунктами все зрозуміло, то для реалізації першого варто знати дещо більше, тому по ньому детальніше.
Головне, що варто враховувати при проектуванні вивіски, це визначитись із розміром. Вивіска не повинна бути надто велика, що нераціонально збільшить її вартість і може створити проблеми при оформленні документів на неї.
Згідно Правил рекомендований розмір вивіски не повинен перевищувати 3 м.кв., тобто габарити мають бути 1х3м. або 0,5х6м., наприклад. Якщо вивіска комбінована з роздільних частин, то ліміт у 3 м.кв. стосується суми площі всіх цих елементів.
Проте із правил є і виключення: якщо приміщення має більш як одну зовнішню стіну, то ліміт на площу вивісок розраховується по 3 м.кв. на кожну стіну.
Практично ж не є логічним ліміт у 3 м.кв., коли мова йде про великий торгівельний центр або масштабне приміщення підприємства, вивіска якого має проглядатись за десятки а то і сотні метрів від стіни. Як показує практика, такі випадки вирішують декількома методами. Це може бути варіант виготовлення Дозволу на розміщення зовнішньої реклами за значно складнішою процедурою, аніж затвердження паспорту вивіски, або зображення вивіски відразу закладається у проект будівництва фасаду як його елемент.
Коли з розміром все ясно – сертифікований проектант створює конструктивне рішення для виготовлення та монтажу вивіски із прив’язкою до фасаду із врахуванням матеріалів, конструкцій стіни та вивіски, габаритів приміщення, варіантів підключення до електромережі та інших нюансів за потреби.
Зазначене конструктивне рішення із переліком стандартних документів та безпосередньо самим бланком Паспорта вивіски, подається через Луцький Центр надання адміністративних послуг на затвердження у відділ архітектури. Термін погодження після прийняття документів до розгляду становить до 10-ти робочих днів, протягом яких заявник отримує погодження або отримує вмотивовану відмову із зазначенням причин. Навіть після відмови можна скоригувати проблемні нюанси, виправити помилки і подати на погодження повторно.
Для отримання детальної інформації або безкоштовної консультації щодо виготовлення Паспорта вивіски або Дозволу на розміщення реклами – звертайтесь за телефоном +380954444800, Павло Цапюк